شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیته ماده 4 در اواخر اردیبهشت ماه، گفت:

آزمون کنکور دانشگاه ها تا سال92 یا 93 حذف خواهد شد.

علی عباسپور تهرانی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص زمان اجرایی شدن آیین نامه اجرایی حذف کنکور و جلسات نهایی کمیته ماده 4 در این خصوص، اظهار داشت: در جلسه ای که قرار است اواخر اردیبهشت ماه با حضور اعضای کمیته ماده 4 متشکل از وزارتخانه های علوم و تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، تصمیم گیری در خصوص اجرایی شدن زمان حذف کنکور اتخاذ شود.

نماینده تهران افزود: کمیته ماده 4 و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد هستند که مناسب ترین زمان برای حذف آزمون کنکور سال 92 یا 93 است.

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس همچنین گفت: سعی ما بر این است که اجرای آیین نامه حذف کنکور زودتر از زمان یاد شده صورت گیرد.

عباسپور گفت : بر این اساس ممکن است شاهد حذف کنکور پیش از سال 92 یا 93 با توجه به تصمیم نهایی کمیته ماده 4 باشیم.لذا باید تا اواخر اردیبهشت ماه برای تعیین تکلیف نهایی در خصوص اجرایی شدن این آیین نامه منتظر ماند.

کد خبر 106914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز